Pre dievčatá

Najlepšie veci na leto

augusta 09, 2016 Lucy's lifestyle 0 Comments

1. Slnečné okuliare
Slnečné okuliare sú mojím najobľúbenejším letným  doplnkom. Niekedy si ich dám, keď idem len tak do mesta, kde oživia aj môj nudnejší outfit. Môžem ich využiť aj ked slnko veľmi nesvieti. Nasadím si ich na hlavu namiesto čelenky a sú určite štýlovejšie ako nejaký jednofarebný plast. Rada si vyberám originálnejšie a zaujímavejšie kúsky, aby som na ulici nenašla niekoho s rovnakými :)

2. Plavky
Rada sa obliekam štýlovo a moderne aj na moje obľúbené kúpalisko. To mi umožnia plavky, ktoré si môžem vybrať z veľkej škály farieb, vzorov a druhov. Pokiaľ zvolím plavky dvojdielne, tak horný diel použijem ako top ku karťasom alebo sukni.

3. Krém na opaľovanie a po opaľovaní
Vždy, ked vidím niekoho pekne opáleného, tak mi v hlave bleskne myšlienka, pozri ako si užíva leto. A ak chcem vyzerať rovnako, tak bez opaľovacieho krému to nejde. Ráno sa natriem krémom a preventívne aj na obed, aby moja pokožka nechytila nádych do červena a večer sa len pretriem krémom po opaľovaní. Aby môj hnedý vzhľad vydržal dlhšie a pokožka bola hydratovaná. A už nebudem musieť závidieť :P

4. Body spray
Ja ich  milujem, vždy ma osviežia. Vyberám si ich podľa nálady, či už exotické mango, sladkú čučoriedku, alebo osviežujúce jablko.

5. Zmrzlina a nanuky 
Nanuky a zmrzlina, no čo k tomu dodať, milujem ich. Či už si dám ovocnú alebo smotanovú,
vždy mi chutia. A dokonca sa dajú vyrobiť aj doma. Môj obľúbený nanuk je ríbezľový. Je veľmi jednoduchý a rýchly:
  • hrnček ríbezlí
  • pol hrnčeka malín
Ríbezle a maliny rozmixujeme, nalejeme do nanukových formičiek a necháme zamrznúť (min 5 hod)

A samozrejme zmrzlina. Tu je typ na moju obľúbenú bananovú, na ktorú budeme potrebovať:
  • mrazený banán
  • mrazený jogurt
  • 1 dl mlieka
Suroviny rozmixujeme, naservírujeme do nádobiek a dáme ešte na 35 min do mrazničky.

6. Knihy
Čítam rada a leto si bez dobrých kníh neviem predstaviť. Či si beriem knihu k moru alebo len na záhradu, to je jedno. Čítanie si môžem užiť všade. Ja si ním rada aj krátim cestu. Cez prázdniny mi ,,chutia" hlavne John Green a Colleen Hooverová, ktorí píšu tak, že knihu neviem odložiť.

7. Fotky
Rada si pripomínam svoje zážitky a spomienky, ktoré mám zachytené na fotkách. Preto sa snažím všade si brať foťák, aby moje spomienky boli zachytené navždy. Samozrejme sa mi pár krát stane, že situácia je nečakaná, a preto som rada, že mám telefón, ktorý tiež dokáže nahradiť foťák. Milujem ten pocit, ked môžem mať za pár sekúnd zachytený zážitok, a preto rada fotím polaroidom ktorý mi dá fotku do ruky hneď.

8. Farebné pery
Ked idem len tak do mesta, v horúcich dňoch makeup najlepší nápad teda nie je. Ale ja rada aj tak zvýrazním aspoň pery. Toto leto vyberám výrazné a neónové, ktoré sú toto leto trendy. A nie každý sa odváži si ich dať, ale to je škoda. Keď na seba nechcem až tak pritiahnuť pozornosť, volím odtiene telové, ktoré tiež frčia.

9. Laky na nechty 
Konečne už môžem nosiť sandále a k nim samozrejme patria upravené a nalakované nechty. Toto leto bežia neónové a telové odtiene. Nikdy nezabúdam na zapilovanie a niekdy aj na skrátenie. Veď lak vždy vyzerá lepšie na upravených a zdravých nechtoch.

10. Antiperspirant a deodorant
Antiperspiranty si vyberám hlavne svieže, také klasické vône, pretože napríklad vanilkové asi pred potením moc neochráni :). Ale z deodorantov si vyberám hlavne sladké, lebo majú plniť funkciu voňavky. Antiperspirant používam každé ráno. Ale pokiaľ sú horúčavy, tak ja cez deň použijem pre istotu ešte deodorant.


♡ Lucy

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu