Knihovinky

Knihy na zamyslenie + zimná romatika

januára 07, 2018 Lucy's lifestyle 0 Comments


Ahojte !
Dnes sa s vami podelím o ďalšie knihy, ktoré som za posledný čas prečítala.

Všetko, čo naozaj potrebujem vedieť, som sa naučil v materskej škole - Robert Fulghum
Túto knihu som našla u rodičov v knižnici a zaujala ma nielen názvom, ale aj stručným odporučením od mamičky, tak som dala na jej slová a knihu som začala čítať. Bola zaujímavá, plná pekných príbehov, no prišla som na to, že ma viac bavia knihy s jedným a nie viacerými príbehmi, alebo poviedkami, ako to bolo v tomto prípade. Ale ak máte radi krátke príbehy, určite si knihu prečítajte.


Nech sneží - John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myraclová
O tejto knihe som sa už minulé Vianoce zmieňovala, sú to tri príbehy, ktoré sa odohrávajú v rovnakom čase. No minule som prečítala iba prvé dva a tretí až teraz, tak som sa rozhodla knihu sem zaradiť. Musím povedať, že príbeh od Johna Greena ma zaujal najmenej, ale zvyšné dva boli podané veľmi pútavo a hneď som ich zhltla.


Keď život nejde podľa tvojich predstáv - Katrina J. Zeno
Túto knihu som našla náhodou v kníhkupectve a povedala som si, že za tú cenu si ju zoberiem. Je to proste tak, nie vždy ide náš život podľa našich predstáv a mali by sme sa naučiť to prijať a možno aj ovplyvniť. Kniha sa mi páčila, bola zaujímavo podaná, čítala som ju dosť dlho, aby som si vždy nechala informácie uležať v hlave a niečo si z toho odniesla, čo odporúčam aj vám.


Sila - Rhonda Byrne
Už v minulom diele knihoviniek som vám hovorila (resp. písala) o knihe Tajomstvo, čo je autorkina prvotina a o tom, že mám doma od nej už ďalšiu knihu. A toto je ona. Je to kniha o láske, o tom ako lásku dávať a následne ako ju prijímať. Kniha sa mi páčila, takže určite doporučujem.


Továrna na sny - Anie Songe
O tejto knihe som snívala už dávno, no nejako som sa nedokopala k tomu si ju kúpiť a keď som ju od krstných dostala na meniny, prelúskala som ju za pár dní.  Je to kniha o jej živote, o jej snoch a o tom, ako si ich plní, o pádoch, ale aj vzostupoch, plná príbehov a rád (ak sa to tak dá nazvať) od Anie. Kniha ma bavila a bola veľmi pekne napísaná a určite odporúčam prečítať.


K sobě. Tobě - Anie Songe
Keď som objednávala Továreň, dva dni pred tým Anie vydala aj ďalšiu knihu a to básnický denník K sobě. Tobě. Neviem, či ho vôbec môžem nazvať knihou, lebo je to skôr denník, do ktorého si postupne naozaj môžete vpisovať vlastné básne. Nachádzajú sa tam veľmi pekné básne a ani neviem ako inak ich opísať ako básne o živote. Tiež doporučujem prečítať.



Chlapec s očami ako hviezdy - Pero Le Kvet
Chcela som sem zaradiť aj knihu pre deti, ktorú v poslednej dobe často čítam svojmu malému bratovi a veľmi si ju obľúbil. Je od mladého slovenského autora a má nádherné kresby. Je o chlapcovi, ktorý spolu s kamarátom motýľom spoznávajú krajinu.



♡ Lucy











0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu