Coffee with God,

Život na zemi | Smrť

januára 21, 2018 Lucy's lifestyle 0 Comments

Pár týždňov späť sme na hodine literatúry dostali úlohu napísať menšiu “úvahu” o smrti, a preto som sa začala nad smrťou naozaj zamýšľať

Viem, že pre veľa ľudí smrť znamená niečo strašné, tiež som si to myslela a keď mi zomrel niekto blízky: prababky, známi, ... bolo mi to veľmi ľúto a často som plakala. Dokonca som mala obdobie, kedy som plakávala po večeroch v posteli, pretože som nevedela pochopiť, prečo si Boh vybral ich. A prečo vlastne musíme zomrieť
A teraz vám poviem ako ja beriem smrť a život na zemi.

Myslím, že život na zemi by sme mali využiť najviac ako to len ide, pretože je to príprava na niečo veľkolepé, o čo by sme nechceli prísť, kvôli pár premárneným rokom. A to na pokračovanie (lebo s Ním môžete žiť už tu na zemi) života s Bohom v nebi. Verím v nebo a večživot, no hlavne verím v Boha, ktorý mi dáva každý deň silu to tu zvládnuť a pomáhať iným ľudom vo vzťahu s Ním. Viem, že život tu na zemi má zmysel a je to cesta, kedy sa rozhodneš, či pôjdeš doľava alebo doprava. Či sa budeš s Bohom pripravovať na večživot, alebo si tu na zemi ,,užiješ" tých pár rokov a bude ťa čakať peklo. Myslím si, že každý z nás má dopredu od Boha pripravený dokonalý plán na život aj s pokračovaním v nebi, no je len na nás, či to využijeme. NA KAŽDOM JEDNOM Z NÁS. 
Ja osobne sa na smrť teším, nehovorím, ale že nemám rada život tu, lebo práve naopak, život milujem a snažím sa ho využiť najlepšie ako to len ide, i keď každý robíme chyby. Ale aj keď viem, že tu je mi dobre, nebojím sa smrti a následného života s Bohom, lebo viem, že tam bude LEPŠIE.
Takže by sme si to mali uvedomiť a tráviť náš život tak, aby jeho pokračovanie bolo jednoducho najlepšie aké mohlo byť a to s naším nebeských Ockom. Mali by sme si uvedomiť, že to, ako budeme žiť tu, sa odrazí na pokračovaní tohto života.

Boh si nás povoláva na život s ním

„ pretože Boh nestvoril smrť, neteší sa zo záhuby žijúcich … Lebo Boh stvoril človeka pre neporušiteľnosť, urobil ho obrazom svojej podoby, závisťou diabla však prišla na svet smrť: skúsia ho tí, čo sú jeho korisťou (Múd 1,13; 2, 23-24)

„ A tak nás nauč rátať naše dni, aby sme našli múdrosť srdca (Ž 90,12)


♡ Lucy


0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu