Pre dievčatá

Nákupy z mesta módy

marca 25, 2018 Lucy's lifestyle 0 Comments

Ahojte !
V minulom článku som vám písala o tom ako sme si užili Miláno a čo sme tam videli. A dnes budem na článok trošku nadväzovať a ukážem vám, aké veci som si v Miláne kúpila. Dúfam, že sa vám článok bude páčiť, a ak ste nečítali My travel diary, tak kliknite tu.

Mikina – Zara
Keď išli chalani vo štvrtok na futbal, my sme mali voľný čas, a keďže pamiatky už boli zatvorené, vybrali sme sa poprezerať obchody. Prvý obchod, ktorý nás zaujal, bola 4 poschodová Zara, ktorú sme si celú prezreli, no mňa zaujala iba táto žltá oversize mikina. A keďže nijakú netradičnú a zároveň basic nemám, vzala som si ju.


Blbosti – Tiger
V Tigeri som už párkrát bola a vždy som tam našla nejaké zaujímavosti. A tak som sa tam chcela ísť pozrieť aj v Miláne.
Vybrala som si mini set školských potrieb, pretože vždy mi chýbajú nožničky, páska alebo iné blbosti. A takto ich budem mať vždy so sebou, len v mini verzii.
Ďalej ma zaujal salt water spray, nad ktorým som už dlhšie rozmýšľala, a keďže stál len 1,5 €, problém bol vyriešený.
A ako poslednú vec, pokiaľ nerátame mint cukríky, som si kúpila podberák na zákusky, ktorý som videla na receptových fotkách rôznych blogeriek a zaujal ma.

 

Tea Tree Spray – Lush
Z Lushu už mám pár produktov a so všetkými som veľmi spokojná. A preto som sa tam rozhodla zavítať aj v Miláne. Samozrejme ma zaujali bomby a iné blbosti, ale tie som nechcela, a tak som šla ďalej, až som uvidela tento tea tree spray, na ktorý som počula iba chvály, a tak som si ho zobrala. Dávam si ho každé ráno a večer po vyčistení pleti a zatiaľ môžem povedať, že funguje skvele.



Plavky
Už keď sme prvý deň prechádzali okolo tohto obchodu, (neviem ako sa volá, ale predávali tam spodné prádlo a plavky) tak som si vo výklade všimla tieto plavky. A keďže sa mi páčili aj keď sme okolo neho išli znovu, vyskúšala som si ich, a keďže sedeli ako uliate, tak aj kúpila.



Jeans – Pull and Bear
V ,,zápale“ nakupovania sme zablúdili aj do obchodu Pull and Bear, kde mali veľmi pekné veci, ale my sme boli natoľko unavené, že sme obchod len letmo prebehli, ale aj to stačilo na to, aby som si všimla stojan s nápisom high-waisted jeans. Vyskúšala som si ich a boli moje, sedeli ako uliate, a tak som nemala, čo riešiť J


Suveníry
A ako ,,správny“ turista som si z Milána musela priniesť aj nejaké suveníry. Do mojej mincovej zbierky pribudla minca z Milána aj Bergama. A pre radosť som si kúpila ceruzku I love Milan, či niekoľko pohľadníc a magnetiek, ktoré sme z výletu priniesli aj rodine, no nebojte, mysleli sme aj na seba.


Hrnčeky
No a aby z tohto haulu mali niečo aj chlapci, tak vám ukážem dve futbalové šálky, ktoré si z Milána priniesol Duško (brat).



♡ Lucy



















0 komentářů:

čo na srdci, to na blogu

Používa službu Blogger.

Contact

A blog created by

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Lucy's Lifestyle

čo na srdci, to na blogu